06 مرداد 1403 | ٢١ محرّم ١٤٤٦

شناسه: 205243

16 آبان 1402 19:44

بازدید: 431

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

منصوری:

علی منصوری در یادداشتی نوشت: با اشاره به درنده‌خویی فرزند نامشروع استکبار، گفت: محکوم نکردن رژیم غاصب؛ به منزله تائید جنایات صهیونیزم است.

به گزارش رادکانا، علی منصوری در یادداشتی پیرامون وقایع دردناک در سرزمین‌های اشغالی نوشت: برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پامال است، دنیای امروز بر مدار عدالت و رعایت حقوق انسانی نمی‌‌چرخد.

تفکر برخاسته از مکاتب و اندیشه غربی بر محور لیبرالی و سرمایه‌داری است و زیستن را با ابزار متکی بر اندیشکده‌های مادی‌گرایانه ترسیم می‌کند و اساس تجاوز و غارت جهان را برای کسب منافع بیشتر حق مشروع خود می‌دانند.

سرقت مفاهیم انسان‌دوستانه

معتقدند که انسان‌گرایی، انسان‌باوری یا اومانیسم اساس و محور حیات است بنابر این برای خوب زیستن هر انسانی و یا حکومتی برای حصول منافع خود قیدی ندارد و سردمداران امریکایی و استکباری میزان ظلم و تجاوز بی‌حد و حصر را با عنوان نظم نوین جهانی با حاکمیت استکباری حق مشروع خود قلمداد می‌کنند و با سرقت مفاهیم انسان دوستانه اعم از دفاع از حقوق بشر، ایجاد دمکراسی، تشکیل شورای امنیت سازمان ملل متحد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی  و ده‌ها القاب سرقتی توانسته‌اند بسیاری از ثروت‌ها و منابع ملی کشورهای مظلوم را به یغما ببرند.

متاسفانه این سازمان‌های بین‌المللی بعلت نفوذ امریکا و صهیونیزم بین‌المللی هیچگونه اثربخشی مثبتی برای کشورهای مظلوم نداشتند و بالعکس بزرگترین حامی منافع کشورهای استکباری بوده‌اند شاهد عینی مظالم روا رفته در چند دهه گذشته در کشورهای آسیای غربی توسط امریکا و انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی را شاهد هستیم.

درنده‌خویی فرزند نامشروع استکبار

جنایات رژیم کودک‌کش در طول این هفتاد و پنج سال در هیچ بازه‌ زمانی با این شدت جنایت را مرتکب نشده بود. سبک و شیوه درنده خویی این فرزند نامشروع استکبار، در طول تاریخ متکی بر ظلم و جنایت و خیانت و کشتار بی‌رحمانه و ویران کردن خانه‌ها بر سر مردم مظلوم فلسطین بوده و است.

تنفس سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقنصادی را برای مردم بی‌دفاع فلسطینیان قطع کرده است. لذا تنها راه رهایی از این همه مظالم و جنایت‌ها، مجازاتی جز نابودی رژیم صهیونیستی و تفکر صهیونیستی وجود ندارد.

نادیده انگاشتن حقوق مردم از طرف رژیم غاصب در سرزمین‌های فلسطین و  تخریب خانه‌ها و زیرساخت‌های اقتصادی و نقض حقوق بشر و تجاوز وحشیانه به لبنان و سوریه و کشتار دانشمندان کشورهای اسلامی، ثبات و امنیت منطقه را به خطر انداخته است. 

از سوی دیگر برخورد دوگانه بعضی از کشورهای اسلامی و عدم حمایت و اتخاذ مواضع متناقض و عمدتاً شعارگونه آنان در برابر رژیم سفاک اشغالگر، خصوصا در بحران اخیر غزه به منزله چراغ سبز به گرگ درنده خویی مانند اسرائیل و اربابان غربی و امریکایی است و همچنین محکوم نکردن اسرائیل؛ به منزله تایید جنایت صهیونیزم است.

بنا براین حمایت عملی کشور‌های عربی از فلسطین و قطع شریان انرژی برای اسرائیل کوچکترین گام در دفاع مردم مظلوم غزه است. مقام معظم رهبری در دیدار دانش آموزان در خصوص جنایات اسرائیل فرمودند: «میدان میان غزه و اسرائیل نیست، بلکه میدان حق و باطل است.و جنایات در غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود.»

با عنایت از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) حداقل راهکار‌هایی را که کشورهای اسلامی و سران حکومت‌های اسلامی می‌توان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه داشته باشند شامل: محکوم کردن جنایات تاریخی اسرائیل؛ ارائه کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه؛ اعمال فشار بر اسرائیل برای پایان دادن به اشغالگری است.

انتهای پیام/ک


نظرات