06 مرداد 1403 | ٢١ محرّم ١٤٤٦

شناسه: 206436

22 خرداد 1403 15:30

بازدید: 121

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان:

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان گفت: اندیشه‌های غرب‌گرایی به علت خودباختگی توانمندی و دستاوردهای انقلاب را برنمی‌تابند.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا؛ سیدحسن سیدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در خصوص شاخصه‌های یک کارگزار اصلح اظهار کرد: فرد اصلح کسی است که اداره کشور را بر اساس سیاست‌های کلی نظام و قوانین مصوب پیش ببرد، جنبه دیگر آن فرامین رهبری را مدنظر داشته باشد.

وی شناخت مشکلات کشور و ارائه راهکارهای مناسب را از دیگر شاخصه‌های کارگزار اصل برشمرد و توضیح داد: کسی که قرار است سکان اجرایی کشور را در دست بگیرد باید اعتقاد به کار تشکیلاتی داشته باشد، راه حل مشکلات کشور را در درون کشور بیابد.

* جریان غربگرا توانمندی و دستاوردهای انقلاب را بر نمی‌تابند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط با کشورهای همسایه از راهبردهای سیاست خارجی در دولت شهید رئیسی بود که باید در دولت جدید تداوم پیدا کند، افزود: رئیس‌جمهور منتخب باید حفظ منافع ملی ارتباط با کشورها را بر عزت حکمت و مصلحت تداوم بخشد.

سیدی به مهمترین خدمات و دستاوردهایی دولت شهید رئیسی در گلستان که مایه برکت و آبادانی و توسعه و پیشرفت شده اشاره کرد و گفت: احیای خلیج گرگان، ایجاد منطقه آزاد، رفع مشکلات ایجاد پتروشیمی از نمونه‌ کارهای ارزنده دولت شهید رئیسی است.

وی خروج از این ریل و بازگشت به جریان غربگرا را خطرناک خواند و افزود: هنوز در برخی از اندیشه‌ها غرب‌گرایی را شاهدیم که متاسفانه به علت خودباختگی توانمندی و دستاوردهای انقلاب را بر نمی‌تابند.

* باید به حرکت سازنده انقلابی ادامه داد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان تاکید کرد: بدون توجه به اندیشه‌های پوسیده غرب‌گرا و با اتکال به خداوند و خودباوری به توان داخلی باید به حرکت سازنده انقلابی ادامه داد.

سیدی بیان کرد: بسیاری از نیازهای کشور توسط محققان و دانشمندان خودمان برطرف می‌شود، رشد شرکت‌های دانش بنیان هرچه بیشتر باشد سرعت رفع نیازها توسط خودمان بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه اختلاف بازدارنده است، تاکید کرد: حرکت سالم نامزدهای ریاست جمهوری و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری زمینه وحدت را عمیق‌تر می‌کند.

سیدی مهمترین درس شهید رئیسی را «کار، کار، کار» عنوان کرد و گفت: رمز محبوبیت شهید رئیسی در دل مردم خدمت صادقه بوده است، رئیس‌جمهور بعدی باید کار بی‌منت را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات