06 مرداد 1403 | ٢١ محرّم ١٤٤٦

شناسه: 206412

15 خرداد 1403 19:08

بازدید: 86

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری:

حجت الاسلام سیدمحسن طاهری گفت: کسی می تواند جایگزین رئیس جمهور شهید ما شود که شاخص های مکتب امام در او وجود داشته باشد.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا: سیدمحسن طاهری در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) شخصیت ممتاز امام خمینی (ره) را شاخص اصلی در انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) از منظر تقوا، شجاعت، ذکاوت، مدیریت و تدبیر امور اجتماعی و حکومتی شاگرد مکتب قرآن و اهل بیت (ع) بود.

وی قیام خونین ۱۵ خرداد را نمونه ای از حرکت مردم به دنبال فقیه جامع الشرایط و مرجع تقلید و نائب امام زمان دانست و افزود: حضرت امام خمینی (ره) به قیام ۱۵ خرداد توجه ویژه ای داشت و همواره از آن قیام و شهدای آن به نیکی یاد میکرد و این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد تا مردم نقطه آغاز این قیام را فراموش نکنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یاد و نام امام راحل (ره) بعنوان پرچم دار انقلابیگری و استکبارستیزی باید زنده نگه داشته شود.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه قیام حضرت امام خمینی (ره) از همان ابتدا صرفا مبارزه با پهلوی نبود، تاکید کرد: امام  خمینی (ره) از همان روزهای آغازین نهضت، مساله سیطره آمریکا و صهیونیست را بر سرنوشت جهان اسلام مطرح کرد و همزمان در مبارزه با پهلوی با مزدوران آمریکایی و اسرائیلی مبارزه می کرد.

وی با اشاره به اینکه پس از رحلت امام خمینی (ره) دشمن دوباره امیدوار شده بود که شاید بتواند وارد عمل شده و نظام را با چالش جدی مواجه کند ولی بحول و قوه الهی خلف صالح حضرت امام خمینی (ره)، حضرت امام خامنه ای همان مسیر را بدون هیچ خللی ادامه داد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری شهید رئیسی را شاگرد مکتب امام و اسلام ناب دانست و گفت: آیت الله رئیسی دارای محبوبیتی خاص در بین مردم جهان بود لذا شهادت آیت الله رئیسی بخش عمده ای از مردم جهان را عزادار کرد.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی می تواند جایگزین رئیس جمهور شهید ما شود که شاخص های مکتب امام در او وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه معیار انتخاب ما باید شاخص های مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب باشد، افزود: شهیدان رجایی و رئیسی انسان های مومن و ولایت مداری بودند چرا که شهید رجایی با افتخار اعلام می کرد که من مقلد حضرت امام (ره) هستم و آیت الله رئیسی همواره خود را تابع نظر ولایت فقیه می دانست.

حجت الاسلام طاهری بیان کرد: رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که حامی جبهه مقاومت بویژه مردم فلسطین باشد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردمی بودن و در کنار مردم و ساده زیستی و دوری از اشرافی گری از دیگر ویژگی های رئیس جمهور شهید بود.

حجت الاسلام طاهری اظهار کرد: مدیر جامعه اسلامی باید، مردمی و به دور از روحیه متکبرانه و اشرافی باشد و به مناطق محروم توجه ویژه ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حکومت جامعه اسلامی باید نمونه کوچکی از حکومت امام زمان باشد، متذکر شد: آزمایش بسیار بزرگی در پیش داریم که ان شاالله با عنایت امام زمان (عج) و منویات مقام معظم رهبری از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون آییم.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات