06 مرداد 1403 | ٢١ محرّم ١٤٤٦

شناسه: 206407

15 خرداد 1403 18:21

بازدید: 79

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

یادداشت:

حسین پایین‌محلی در یادداشتی به انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و نوشت: شورای نگهبان بدون هیچ ملاحظه‌ و براساس قانون عمل کند.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا؛ حسین پایین محلی؛ طبق بیانیه وزارت کشور افراد حائز شرایط می‌توانند باحضور در وزارت کشور در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

طبیعتا بسیاری به دلایل زیاد ثبت‌نام خواهند پرداخت، برخی برای ایجاد هزینه برای نظام و بعضی به امید ریاست جمهوری البته عده‌ای برای توجه اجتماعی و نام‌آور شدن و برخی به‌عنوان کاندیدای پوششی یک جریان خاص و تخریب کاندیدای جریان مقابل وارد گود انتخابات می‌شوند و عده قلیلی می‌دانند که رد صلاحیت می‌شوند اما باز هم می‌آیند اما نه به دلایل ذکر شده!

چون طبق قانون کاندیدای ریاست جمهوری باید از رجل دینی و سیاسی و دارای سابقه اجرایی با سن مشخص باشد.

نکته طنز ماجرا اینجاست که اگر این افراد واقعا قصد خدمت به نظام اسلامی را داشتند و دارند اولا چرا درانتخابات شورای شهر یا مجلس شرکت نکردند؟! ثانیا آیا مجرای خدمت الزاما از کانال انتخابات ریاست جمهوری است؟!

همه نیک می‌دانیم که اینان برای امتیاز گرفتن از رئیس جمهور آینده به‌میدان می‌آیند، همچنان‌که در انتخابات قبلی نیز این چنین بوده، لذا از شورای نگهبان می‌خواهیم بدون هیچ ملاحظه‌ای و براساس همان شرایط ذکر شده در قانون بدون مماشات با این افراد برخورد شود تا بفهمند انتخابات فرصتی برای کیسه‌دوزی آنان نیست و با آگاهی به اینکه شرایط احراز برای تصدی این جایگاه را ندارند هوس ثبت‌نام نکنند تا وزن انتخابات وزین بماند و عرصه جولان برخی فرصت‌طلبان نشود.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات