06 مرداد 1403 | ٢١ محرّم ١٤٤٦

شناسه: 206406

13 خرداد 1403 13:26

بازدید: 96

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه کردکوی خبر داد:

فرمانده سپاه کردکوی از اعزام ۱۵۰ زائر کردکوی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی رادکانا؛ سرهنگ مهدی اصحابی فرمانده سپاه کردکوی در حاشیه اعزام زائران شهرستان کردکوی به مرقد امام خمینی (ره) گفت:همزمان با سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل ۱۵۰ زائر از شهرستان کردکوی به مراسم گرامیداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب اعزام شدند.

در ادامه افزود:امام خمینی(ره) با رهبری الهی و شجاعانه خود ، نه تنها ایران را از چنگال ظلم و ستم رژیم پهلوی نجات داد ، بلکه الگویی بی‌نظیر از مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را به تمام دنیا ارائه داد.
 
سرهنگ اصحابی با اشاره به اینکه بسیج، میراث گران‌بهای امام خمینی (ره) و نماد واقعی از همبستگی و وحدت ملت ایران است خاطر نشان کرد : بسیجیان با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ خود ، در تمامی عرصه‌ها از جمله دوران دفاع مقدس و در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی، همواره پیشتاز بوده‌اند و امروز نیز با حضور شما عزیزان در مرقد مطهر امام،بار دیگر نشان خواهیم داد که راه امام و شهدا همچنان زنده و پویا است.
 
فرمانده سپاه کردکوی در ادامه به تبیین ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی (ره) پرداخت وگفت: امام خمینی (ره) با بینشی عمیق و نگرشی الهی، نه تنها انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، بلکه با هدایت‌های حکیمانه خود، پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را مستحکم نمود.
 
وی در پایان با آرزوی سلامتی برای تمامی بسیجیان، افزود: این سفر معنوی فرصتی است تا با تأمل و تفکر در مسیر امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر، با اراده‌ای مستحکم‌تر و عزمی جزم‌تر در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات