06 مرداد 1403 | ٢١ محرّم ١٤٤٦

شناسه: 206355

05 خرداد 1403 11:19

بازدید: 172

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مشاور رئیس‌جمهور در گرگان:

مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم را با تمام وجود انجام می‌داد، گفت: ۳۳ ماه خدمت بدون تعطیلی در کارنامه آیت‌الله رئیسی است.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا به نقل از گلستان ما؛ سیدمحمد حسینی امشب در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان اظهار کرد: جای خالی آیت‌الله رئیسی را پر کردن خیلی سخت است باید دعا کنیم پرچم خدمت، تلاش برای گره‌گشایی مشکلات مردم همیشه بالا نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری لطف الهی است، افزود: سیره خدمتگزاری شهدای خدمت باید به درستی تبیین شود خدا این شهدا را گلچین کرد.

مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه رئیسی خدمت به مردم را بالاترین عبادات می‌دانستند، گفت: ایشان در طول خدمت هیچ وقت احساس خستگی نمی‌کردند.
حسینی گفت: آیت‌الله رئیسی در مدت ۳۳ ماه خدمت در عرصه ریاست‌جمهوری هیچ اوقات فراغت و تعطیلی نداشت و جمعه‌ها در سفرهای استانی بودند و یا در جلسات هیئت دولت در تهران لحظه به لحظه مشغول رصد موضوعات برای خدمت‌رسانی داشتند.

وی در خصوص نحوه شنیدن خبر شهادت رئیس‌جمهور شهید گفت: یکشنبه تهران بودم اصلا خبر شهادت ایشان را باور نکردم.

مشاور رئیس‌جمهور با یادآوری فعالیت‌های تبلیغی رئیسی در دوران جوانی گفت: ایشان اولین سفر تبلیغی خود را که طلبه ۱۶ ساله بودند به رفسنجان داشتند، در اربعین ها به کربلا و نجف می‌رفتند.

حسینی در خصوص اینکه چه شد که آیت‌الله رئیسی وارد عرصه ریاست‌جمهوری شدند، گفت: سال ۱۴۰۰ ایشان قبول نمی‌کرد اما گروه‌های مختلف از ایشان دعوت کردند،
تعلق خاطر برای ریاست‌جمهوری نداشت و ۱۲ هزار امضا در سطح دانشگاه‌ها جمع کردیم تا وارد این عرصه شود.
وی ادامه داد: در شرایطی که دنیا و کشورمان درگیر بیماری کرونا بود و روزی ۷۰۰ نفر جان می‌دادند، بدهکاری هایی که وجود داشت، تحریم‌هایی که کشور مواجه بود اما ایشان با علم به اینها، وارد عرصه خدمت وارد شد و مجاهدت کرد و با جدیت کارها را دنبال کرد.
مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه سانحه بالگرد واقعا حادثه سخت و ناگواری بود، گفت: کسانی که آقای رئیسی را می‌شناختند تحمل فقدان رئیس‌جمهوری با این تواضع، تعهد،  خدمتگزاری، اخلاص را ندارند برخی افراد وقتی به کرسی قدرت می‌رسند خودشان را گم می‌کنند اما آیت‌الله رئیسی همواره خودش را خادم مردم می‌دانست.
رئیسی بیان کرد: جلسات دولت که بحث‌های داغی مطرح می‌شد ایشان پس از شنیدن صحبت‌ها با یک آرامش خاصی جلسه را هدایت می‌کردند اینطور نبود که متکلم وحده باشند همه حرف‌ها را می‌شنیدند.
وی توضیح داد: خیلی مشکلات در دولت‌ها این بود که دستگاه‌ها علیه یکدیگر کار می‌کردند اما تاکید دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به همدلی و انسجام بود.

مشاور رئیس‌جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی در کمتر از سه سال کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت در هفته دولت رهبری فرمودند که دستاوردها به خوبی اطلاع‌رسانی نشده است.

حسینی بیان کرد: شاگرد شهید بهشتی بود و نظم و ساماندهی را سرلوحه قرار می‌داد در سال اول دولتش سفرهای استانی خود را در تمام کشور انجام داد و با تمام مجامع نمایندگان استان‌ها جلسات جداگانه داشت که اینها در نوع خود رکورد است.
وی توضیح داد: رئیسی ۲۸ سفر خارجی را انجام داد، ایران توانست عضو شانگهای، عضو اتحادیه بریکیس، اتحادیه اوراسیا شود.
مشاور رئیس‌جمهور بیان کرد: مردم به احترام فداکاری ایشان قیام کردند مصداق بارز سیاست ما عین دیانت ماست بود، و اینکه اگر می‌خواهید محبوب شوید باید اطاعت خدا را کنید.
حسینی گفت: آیت‌الله رئیسی نشان داد مدیر تراز انقلاب اسلامی است، بسیار ساده‌زیست بود، اهل ایمان و عمل صالح، دارای مودت و محبت که باعث شد مردم مجذوب این رئیس‌جمهور خادم‌الرضایی شوند.
وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور آینده باید سیره خدمتگزاری آیت‌الله رئیسی را دنبال کند، گفت: مولفه‌هایی نظیر مردمی بودن، صمیمی با مردم، فعال و نظارت بر زیردستان و در یک کلام مدیر الگو و همچون شهید رئیسی در تراز انقلاب اسلامی باشد.

انتهای خبر/

منبع خبر : رادکانا

نظرات