06 مرداد 1403 | ٢١ محرّم ١٤٤٦

شناسه: 205155

12 آبان 1402 19:58

بازدید: 425

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردکوی:

حجت الاسلام میثم سلمان پور در آستانه یوم الله ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ۱۳ آبان یک اتفاق بزرگ در ایران اسلامی به‌عنوان روزملی مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش سرویس سیاسی رادکانا: حجت الاسلام میثم سلمان پور در آستانه یوم الله ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ۱۳ آبان یک اتفاق بزرگ در ایران اسلامی به‌عنوان روزملی مبارزه با استکبار جهانی است.

 

وی افزود: تبعید امام خمینی (ره)، شهدای دانش‌آموز در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ سه اتفاق مهمی بود که در روز 13 آبان افتاده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردکوی اظهار کرد: یکی از بارزترین خصوصیات انقلاب اسلامی استکبارستیزی است که باید این روحیه را در خودمان تقویت کنیم و در یوم‌الله ۱۳ آبان یک راهپیمایی بزرگی را شاهد باشیم.

 

حجت الاسلام سلمان پور با تاکید بر اینکه استکبارستیزی و فرهنگ مقاومت در برابر ظلم و ظالم از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: وقتی تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که همواره یکی از مهم‌ترین رسالت‌های متفکران اسلامی، تبیین خطوط فکری اسلام ناب به ویژه رویکرد مقاومت در برابر استکبار و جریان‌های وابسته داخلی و خارجی بوده است.

 

وی تاکید کرد: امروز شرط زیستن و حیات انسانی و بشری، مبارزه و ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های روز افزون و خطر همیشگی استکبار است.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کردکوی ادامه داد: به همین علت است که مرگ بر آمریکا و صهیونیست سر می‌دهیم چون استکبار و خط فکری آن در این دو رژیم به صورت کامل بروز کرده است.

 

حجت الاسلام سلمان پور با اشاره به اینکه حماسه طوفان الاقصی از این جهت اهمیت دارد که این دو رژیم و ادعاهای پوشالی حقوق بشری آن‌ها را برملا و موجی از تنفر در جهان بر علیه آن‌ها ایجاد کرده است، گفت: امروز فلسطین در خط مقدم جبهه مقابله حق بر باطل قرار گرفته است و بر هر انسان غیور و آزاده حمایت از آن‌ها لازم است.

 

وی متذکر شد: امروز اگر نسبت به فلسطین و غزه و دنیای اسلام بی‌تفاوت باشیم، نمی‌توانیم از غیرت و غیرتمندی حرف بزنیم و لذا هم تبیین مقاومت و هم حمایت از گفتمان مقاومت، لازم و ضروری است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کردکوی بیان کرد: امروز هدف از جنگ نرم دشمن این است که مردم را از عرصه توان مقاومت دور و آن‌ها را نسبت به آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی بی‌تفاوت کند، به همین دلیل لازم است عملاً برای امر خطیر تبیین اندیشه مقاومت، جریان سازی و رویدادسازی انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه همه مردم باید در ۱۳ آبان با شور و شعور و به صورت گسترده برای حمایت از مردم فلسطین به صحنه بیایند، گفت: بدانیم که پیروزی نهایی با مردم مسلمان فلسطین است که این وعده خدا است و خداوند در وعده خود تخلف نمی‌کند.

 

انتهای پیام/ک


نظرات