06 مرداد 1403 | ٢١ محرّم ١٤٤٦

شناسه: 203976

28 شهریور 1402 12:04

بازدید: 180

دیدگاه: 5

ارسال توسط:

فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: سه هزار و ۶۲۱ برنامه در سطح رده‌های بسیج در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش  رادکانا ؛ سردار علی ملک‌شاکوهی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: سه هزار و ۶۲۱ برنامه در سطح رده‌های بسیج در استان گلستان برگزار می‌شود که ۳۷۸ مورد برنامه شاخص در سطح استان در نظر گرفتیم.

 فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: همایش سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز همراه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا در قالب طرح میثاق با شهدا، برگزاری رژه نیروهای مسلح استان گلستان و مراسم تجلیل از مدافعان، دیروز میراث‌های ماندگار امروز از برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

 ملک‌شاهکوهی یادآور شد: برگزاری گشت‌های محله محور، نواختن زنگ ایثار و مقاومت و بازگشایی مدارس، برگزاری نمایشگاه از دفاع مقدس تا خدمت مقدس و مهمانی لاله‌ها یادواره ۱۴۷ شهید شهرستان کلاله از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام در نظر گرفته شده است.

 وی افزود: افتتاح خانه محروم در روستای لاملنگ گرگان، برگزاری نشست‌های بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای خانگی، همایش تبیینی بانوان در دفاع مقدس و اعزام نمادین کاروان رزمندگان دفاع مقدس به جبهه همایش بصیرتی با حضور فعالان اقتصادی از برنامه‌هایی است که در این ایام تدارک دیده شده است.

 این مقام مسئول ابراز داشت: همایش از مقاومت تا استقامت، برگزاری اردوی جهادی محله‌محور گروه منجی اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی، افتتاحیه پروژه آب شرب و افتتاح ۲۶۲ پروژه محرومیت‌زدایی، افتتاح دفتر مرکز تخصصی مردمی «نفس» شرق استان و اعزام گروه‌های جهادی ویزیت رایگان، رزمایش امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر (سفیران هدایت) از برنامه‌های دیگری است که ما در ایام هفته دفاع مقدس در نظر گرفتیم.

 این مقام مسئول بیان کرد: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران دادگستری، برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، همایش نقش زنان در جنگ سخت دیروز و جنگ نرم امروز،

 پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس، جشنواره اقوام و مذاهب به مناسبت هفته دفاع مقدس، برگزاری میقات الصالحین حضور بسیجیان در نمازجمعه و دیدار با خانواده معظم شهدا رزمایش فرهنگی رهروان شهدا به همراه برگزاری یادواره شهدای قشری، خانگی شهرستانی و برنامه آبروی محله، فضاسازی فرهنگی و تبلیغات محیطی در محلات و اماکن، اعزام راویان دفاع مقدس و مکتب شهید سلیمانی به مدارس و دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که ما در این ایام برگزار خواهیم کرد.

 ملک‌شاکوهی با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس تأکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدای صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، یادواره شهدای کرند، برگزاری روز قشر و نشست‌های بصیرتی همراه با خاطره‌گویی پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری اردوهای جهادی میز خدمت، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای نمایش خیابانی با مضامین دفاع مقدس و عفاف و حجاب در طول این هفته برگزار می‌شود.

 وی یادآور شد: دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان و جانبازان و اساتید، اعزام دامپزشکی و ارائه خدمات ویزیت و داروی رایگان، برگزاری مسابقات کشتی، برگزاری مراسم روز سرباز، برگزاری یادواره شهدای رسانه از جمله برنامه‌های شاخص ما در هفته دفاع مقدس است.

 انتهای خبر/


نظرات